فرماندار يزد به مناسبت سالگرد شهادت سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي و اربعين درگذشت امام جمعه فقيد شهرمان از عموم مردم دعوت كرد تا با حضورگسترده در مراسم بزرگداشت آنان شركت نمائيد.

عزيزالله سيفي گفت: شهيد بزرگوار محراب آيت‌ا... صدوقی در شمار معدود عالمانی بود كه علم را با عمل و دينداری را با مردم‌داری و عرفان را با مجاهدت درآميخته بود و اينك كه در سالگرد آن شهيد بزرگ مصادف با اربعين فرزندش و همسر مكرم ياد و خاطره آنان را گرامي مي داريم.

سيفي اظهار داشت مرحوم حاج شيخ محمد علي صدوقي پرورش يافته مكتب علم و فقاهت بوده ومراتب وفاداري خود به نظام اسلامي و دفاع از ارزشهاي مقدس اسلامي را از پدر بزرگوارشان آموخته و عمر گرانقدر خود را در راه خدمتگزاري به محرومان و مستضعفان گذراند و در اين مسير خدمات ارزشمندي را به مردم شريف استان يزد تقديم كرد.

عزيز الله سيفي افزود : قبل از انقلاب همراه با والد گراميشان در مبارزات عليه رژيم و بعد از انقلاب در سنگرهاي گوناگون بخصوص در سنگر خطير امامت جمعه حضوري فعال داشتند و مردم را به تقوا و دين‌داري دعوت مي‌نمود.

فرماندار يزد ضمن تشكر قدرداني از عموم مردم درالعباده بخاطر حضور گسترده مثال زدني در مراسم تشييع جنازه و ختم امام جمعه فقيد و محبوب شهر يزد بارديگر از مردم دعوت كرد تا با حضور در مجلس بزرگداشتي كه به مناسبت اربعين آن سعيد فقيد در چهارشنبه مورخ 19/ 5/ 1390 از ساعت 21 در مسجد روضه محمديه (حظيره) برگزار مي شود شركت نموده تا ضمن بزرگداشت ياد و خاطره آن مرحوم بار ديگر با آرمانهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي و همچنين مقام معظم رهبري تجديد بيعت كنند.ضمناً در روزهاي پنج شنبه و جمعه 20 /5/ 90 الي 21/ 5/ 90 در بيت سومين شهيد محراب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمي برقرار است.

.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا